perjantai 1. joulukuuta 2017

Joulukalenteri #2

 Moikka! Hyvää huomenta! Tässä joulukalenteri luukussa vastaillaan "Oletko koskaan..."  kysymyksiin. Ensimmäinen kysymys.

Oletko koskaan hypyttänyt Viljoa? Minä olen kerra hypyttänyt Viljoa. Nimittäin tulimme lenkiltä ja pihassa oli este, Viljo hihnassa ja laitoin Viljon hyppäämään ehkä noin 25 cm korkeaa okseria.

Oletko koskaan nahnyt että Urho tai Viljo on syönyt jotain mitä eivät saisi syödä? Olen nähnyt kun Viljo söi ponnaria, hiuksia, rusinoita ja karkkia. Urho on syönyt aiankin viinirypäleitä ja rusinoita, varmaan myös suklaata.

Oletko koskaan käynyt tallilla Viljon tai Urhon kanssa? En ole varsinaisesti tallilla käynyt. Mutta ohi olen kävellyt.

Oletko koskaan syönyt märkäruokaa tai koiran nappuloita? Olen maistanut märkäruokaa. Minusta se liemi on hyvää mutta lihapalat pahoja. Olen syönyt koiran nappuloita. Minusta ne on pahoja.

Oletko koskaan näyhnyt Viljon tappamaa hiirtä? Olen nähnyt Viljon tappaman hiiren yäk.

Oletko koksaan syönyt Viljon kanssa samlta lautaselta? Olen  syönyt Viljon kanssa samalta lautaselta. Söin silloin lasgnea.



Oletko koskaan harkinnut Viljolle huutamista? Tyhmä kysymys. Totta kai olen huutanut ja harkinnut Viljolle huutamista.

   Mitäs piditte nähdään huomenna kommentoikaa ihmeessä. Moikkis!

2 kommenttia:

  1. Kissojen kasvattaminen alkaa tuntumaan melko vaativalta puuhalta. Onko se sitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo. Oon nyt Vipelle huudellu jos se tekee jotain tuhmaa. ( eli raapii sohvaa)

      Poista